متاورس

آیا آینده ای برای سبک دیجیتال در متاورس وجود دارد؟

به لطف Kat Taylor Cattytay، سبک دیجیتال در سال 2017 ظاهر شد. با این وجود، ما تنها در سال 2020 شروع به صحبت با صدای بلند در مورد آن کردیم. همه چیز از 5 سال پیش شروع شد، زمانی که کت برای اولین بار با عنوان “لباس دیجیتال!!!” وارد اینستاگرام شد. “

سپس با آدیداس، آفرود سفید، Vetements و Balenciaga همکاری شد. این تولیدکنندگان نگران دیجیتالی شدن این سبک حتی زودتر از آن بودند که در گفتمان رسانه ای منفجر شود. توجه داشته باشید که همه‌گیری کووید-19 هنوز فرا نرسیده بود و مردم در خانه گرفتار نشدند. بنابراین به هیچ وجه کمبود لباس دیجیتال وجود نداشت. با این حال، این کار انجام شد و دیجیتالی شدن سبک، درازمدت را در حوزه دیجیتال پیش‌بینی کرد.

مربوط: مد Haute Couture به NFT: Digitalization در هفته سبک پاریس می رود

در واقع، همه ما قبل از Cattytay درباره لباس های دیجیتال در بازی های رایانه ای تحقیق کرده ایم، اما مطمئناً از مد افتاده است. به قول ما گداها نمی توانند انتخاب کنند. اینها شلوار جین و پیراهن در The Sims و زره های متعدد در Shooters بودند. با این حال، هیچ کس حتی نمی تواند فکر کند که در آینده ای نزدیک می توانیم کفش های کتانی مدل را در نرم افزار مخصوص ایجاد شده امتحان کنیم یا می توانیم آن را حتی با پول نقد انجام دهیم، زیرا این اتفاق در مارس 2021 با همکاری گوچی و شرکت بلاروسی Wantć رخ داد. کفش های کتانی دیجیتال پایه را می توان در نرم افزار Gucci با قیمت 12.99 دلار خریداری کرد، بنابراین می توانید آنها را در Wanna Kiks با قیمت 9.00 دلار در جایی که می توانید آنها را خریداری کنید (در واقع یا از آنها عکس بگیرید) و سایر تجهیزات را امتحان کنید.

و به درستی سؤالاتی را ایجاد می کند: چرا کسی به این نیاز دارد؟ چه کسی همه را می خواهد؟ میخواهید با آن چکار کنید؟ طرفداران سبک دیجیتال اعلام می کنند که از این طریق فضا را نجات می دهند. همانطور که برخی گفته اند: شما نمی خواهید فاکتور واقعی عکس اینستاگرام خود را بخرید. موثر است، اما بعد چه؟ درصد افرادی که به خرید نسخه های دیجیتال برای پست های شبکه های اجتماعی ادامه می دهند چقدر است؟ آیا این فقط برای سرگرمی خواهد بود؟ آیا آن منظم خواهد بود؟

موقعیت های احتمالی زیادی وجود دارد. اصلی ترین و اساسا واقعی ترین ظاهر اتاق هایی است که دیجیتالی می شوند. برای اینکه ببینید لباس‌های بالقوه جدیدتان چگونه به شما می‌آیند، ایده خوبی است که آن‌ها را بدون ترک خانه امتحان کنید. جذب مشتریان به این اهداف بالقوه می تواند هوشمندانه باشد. برخی فروشگاه ها در تلاش برای پیاده سازی این ویژگی هستند. با این وجود، در این مرحله همه چیز کمی باگ است. هنوز مردم در حال تفریح ​​هستند و این ویژگی مشتریان را جذب می کند. معمولاً تصویری از زاویه شیب مشتریان واقعی به سبک دیجیتال ارائه می دهد. در حال حاضر برای آنها مانند یک ورزش است، در حالی که تولیدکنندگان آن را به عنوان یک جایگزین تبلیغاتی می دانند.

مربوط: سبک دیجیتال مبتنی بر بلاک چین، مد جدید شرکتی را برای تولیدکنندگان ایجاد می کند

تجارت سبک دیجیتال و بازی

بعد، جایی که ما از سبک دیجیتال استفاده خواهیم کرد، بازی های رایانه ای برای رایانه های شخصی است. به عنوان مثال، به لطف همکاری پیشگامانه بین Balenciaga و Fortnite، خرید تره فرنگی و پوست با الهام از Balenciaga در ورزش به شما این شانس را می دهد که آن مورد را در زندگی واقعی خریداری کنید.

خودت و سپس شخصیتت را آراسته کردی – چه نابغه ای برای گیمرها. Fortnite معمولاً از خریدهای داخلی پول خوبی به دست می‌آورد زیرا مشتریان بیش از یک میلیارد {دلار} برای خریدهای درون بازی برای شخصیت‌های خود هزینه کرده‌اند.

با این وجود، یک سوال در مورد قابلیت همکاری وجود دارد: منافذ و چرم خریداری شده برای یک ورزش برای ورزش دیگر کار نمی کند. شما شخصیت خود را می پوشید، اما عکس خود را در شبکه های اجتماعی نخواهید داشت. اینگونه بود که ما پوسته های Moschino را برای The Sims و Gucci را برای Tennis Conflict خریدیم.

در سال 2021، Balenciaga مجموعه‌ای را در قالب بازی معرفی کرد که در آن همه شخصیت‌ها لباس‌های آخرین فصل را به تن می‌کنند. اینگونه بود که سایبراستتیک به یک سبک واقعی تبدیل شد: چیزی که فقط در بازی های ویدیویی وجود داشت که ما شروع به معرفی آن در دنیای واقعی می کنیم.

از زمانی که مارک زاکربرگ ایجاد Metaverse را معرفی کرد، به نظر می‌رسد که واقعیت دیجیتالی و مجازی‌سازی شده به وضوح در حال تبدیل شدن به یک نظم فزاینده ناب و حتی جدید است. این به سادگی به این معناست که هر یک از ما ممکن است بخواهیم علاوه بر دنیای واقعی، خانه بسازیم و لباس بپوشیم: برای هم تیمی ها، در درس های آموزشی، یا در مذاکرات تجاری. در یکی از این مذاکرات، دمنا گواسالیا، مدیر هنری Balenciaga، قبلاً در واقعیت دیجیتال مصاحبه کرده بود.

سپس نه تنها سبک دیجیتال، بلکه پروژه دیجیتال را نیز باید در نظر بگیریم تا کار به شکل NFT بدون توجه به کاربردی بودن، به صورت پارتیشن انجام شود.

مربوط: چرا تولیدکنندگان بزرگ جهانی در حال آزمایش NFT به عنوان بخشی از Metaverse هستند؟

امپراتوری…

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا