متاورس

منچستر متروپلیس استادیوم اتحاد را در متاورس خواهد ساخت

قهرمان لیگ برتر منچستر متروپلیس و شریک جدیدشان سونی شروع به ساختن یک بازتولید دیجیتالی از استادیوم اتحاد کرده‌اند که می‌تواند نقطه کانونی گروه در متاورس باشد.

استادیوم اتحاد میزبان متروپلیس منچستر، بزرگترین گروه فوتبال انگلستان در آن زمان است. روز جمعه، این گروه اعلام کرد که قراردادی سه ساله با سونی امضا کرده است که می‌تواند واقعیت دیجیتالی را برای حرفه‌ای‌ها به ارمغان بیاورد تا از ارزیابی تصویر و تخصص ردیابی اسکلت زیرمجموعه Hawk-Eye استفاده کنند.

متروپلیس منچستر امیدوار است هواداران از تمام مزایای داشتن یک استادیوم دیجیتال لذت ببرند. در حالی که محدودیت‌های کووید برخی از انتخاب‌های سفر را دشوار می‌کند، تماشای بازی‌های ویدیویی در یک متاورس همه‌جانبه می‌تواند برای ناظرانی که به دنبال ورود دوباره به ورزش هستند، کاهش یابد.

این گروه با شروع ساخت استادیوم دیجیتال اتحاد، مرزهای جغرافیایی هوادارانی را که باید بخشی از یک مسابقه زنده یا ضبط شده باشند، از بین خواهد برد. نوریا تاره، مدیر تبلیغات و بازاریابی گروه متروپلیس ساکر، روز جمعه به ایننیوز دستور داد:

تمام سطحی که ما می‌توانیم برای دریافت متاورس فکر کنیم این است که شما می‌توانید ورزش را از نو خلق کنید، می‌توانید ورزش را تماشا کنید، شما بخشی از حرکت به شیوه‌ای متفاوت از زوایای کاملاً متفاوت هستید و به همان اندازه ورزشگاه را پر خواهید کرد. به آن نیاز دارید زیرا نامحدود است. کاملا دیجیتال است.”

یکی از زیرمجموعه‌های سونی Hawk-Eye سابقه طولانی در بهبود فعالیت‌های ورزشی برای تماشاگران و افسران دارد. به افسران کمک می کند تا از طریق دانش تخصصی در مورد تکرارها، قضاوت در زمان واقعی بازی را انجام دهند. از تجسم‌های آن برای بازسازی مقیاس ورزشگاه اتحاد در متاورس استفاده خواهد شد.

مطالب مرتبط: بازیکنان سابق منچستریونایتد DAO فوتبال محور راه اندازی کردند

کوین تلگراف در 23 ژانویه نوشت که “افزایش تعامل و در اختیار داشتن اشیاء دیجیتال” از ویژگی های داشتن پایگاه در متاورس است. متروپلیس منچستر همچنین می تواند از هر یک از این گزینه ها استفاده کند تا به هواداران در سراسر جهان دسترسی بیشتری به گروه و استادیوم ارائه دهد.

سفر Man Metropolis به Web3 و Metaversum می تواند برای لیورپول جالب باشد. به گزارش اکو، سرویس خبری لیورپول، قرمزها توانسته‌اند مشاهده کنند که تلاش‌هایشان برای افزایش درآمد چقدر خوب پیش می‌رود.

رقبای منچستریونایتد با مشارکت کاملاً جدید با تزوس که در 10 فوریه راه اندازی شد، وارد اکوسیستم Web3 شدند. تزوس یک همکار رسمی با Cryptocurrency and Coaching Gear Group خواهد بود و همچنین می تواند در توسعه کالاهای دیجیتال کمک کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا